woensdag 10 september 2014

WISHLIST #1


Het is bijna herfst dus dat bekend dat ik mijn geldboom het liefst weer wil gaan planten om daar nieuwe herfst-items van te kopen. Helaas, heb ik geen geldboom-zaadjes en moet ik het dus doen met het geld op mijn rekening. Toch heb ik een #Wishlist gemaakt met herfstitems zodat ik alvast kan dromen van de dingen die ik nog wil kopen!

. Kimono
Om een beetje in het zomerse sfeertje te blijven hangen wil ik graag een Kimono. Het liefst met een bloemenprintje met leuke kleurtjes, dat goed te combineren is. Kimono's zijn makkelijk ergens overheen te trekken als een bloesje of een vestje, en staan leuk op een zwarte broek, een witte broek en zelfs op een spijkerbroek!

. Fringe Bag
Hippie-style is het helemaal deze herfst. Dat was het natuurlijk al afgelopen zomer, maar ook in de herfst kunnen leuke items zoals fringe nog makkelijk! Een Fringe Bag wil ik nog heel graag aan mijn verzameling tassen toevoegen voor het komende seizoen. Even sparen dus!

. iPhone
Het maakt me niet zo heel veel uit welke IPhone het wordt, als het er maar een wordt. Ik vind Apple zo ontzettend fijn - zeker nu ik mijn nieuwe MacBook heb gekocht - dat ik heel graag over wil stappen van Samsung naar Apple. Maar ik moet nog even wachten..

. The Sims 4
Eindelijk! Hij is uit! Let's play the Sims. Ik was verslaafd aan de Sims 2, de Sims 3 wilde ik maar dat is er nooit van gekomen, nu de Sims 4 uit is wil ik die natuurlijk wel ontzettend graag. Alles is zoveel beter, en het spel ziet er ontzettend mooi grafisch vormgegeven uit, nog even wachten totdat er een uitgave is voor mijn MacBook en dan kan het spelen beginnen!

♡. Daisy - Marc Jacobs
Er gaat geen dag voorbij zonder parfum. Inmiddels heb ik er heel wat in mijn kast staan, maar eentje meer of minder kan altijd natuurlijk. Ik ben verliefd op de geur Daisy van Marc Jacobs. Een extra pluspuntje is natuurlijk dat het flesje er prachtig uit ziet! Love it!

. Rose Gouden Horloge
Heel graag wil ik een nieuwe rose gouden horloge. Mijn andere is helaas gestolen op vakantie waardoor ik nu zonder horloge zit, wat echt heel irritant is. Deze wit met rose gouden vind ik echt perfect!

2 opmerkingen: