donderdag 11 september 2014

LOVE: MacBook Pro


Al een tijdje was ik aan het zeuren om een nieuwe MacBook. Ik had er een, maar die was hard aan vervanging toe. Sowieso was het al een heel oud exemplaar, zo oud zelfs dat de software versie niet meer geüpdatet kon worden, en dus niet alle programma's zo draaiden zoals ze moesten draaien. En hij viel bijna van ellende uit elkaar, dat ook nog. Er stak een kabeltje uit, er zaten barsten in en het ding zat vol met krassen. Iedere dag ging hij mee naar school, naar stage en thuis werd hij van hop naar her gesleept, en nu... Nu heb ik een nieuwe.

So, meet my new friend! Alle programma's zijn inmiddels gedownload, alle bestanden zijn overgezet en zelfs de eerste blogpost is al geschreven! Deze is zoveel sneller als de oude, gewoon echt niet normaal. Ik stond er van te kijken hoe snel internet laadt, en hoe snel Photoshop opgestart word. Hij heeft me een fortuin gekost, maar ik ben er ontzettend blij mee en ik denk (eigenlijk weet ik dat ontzettend zeker) dat ook deze, mattie, weer heel veel gebruikt gaat worden!




Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten