maandag 18 augustus 2014

MY WEEK IN INSTAGRAM

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen ben ik weer terug in Nederland na een zonnige vakantie in Italie. Tijdens mijn vakantie daar was mijn vader zo lief om een internet kaartje te kopen zodat we met het hele gezin toch een beetje op de hoogte konden blijven van het leven in Nederland, en ik jullie op de hoogte kon houden van mijn leven daar! Voor de mensen die afgelopen weken Instagram geskipt hebben: een Instagram-verslagje!


Links: de avond voordat ik vertrek naar Italie had ik nog een super gezellig feestje! 
Rechts: aangekomen op de eerste bestemming in Italie, en een heerlijk zonnetje! 



Links: Heerlijk dagje gehad op het strand! Rechts: Genieten van een cocktail, het mooie uitzicht en de heerlijke zee! 

Links: In Italie hadden ze zo'n heerlijk ijs! Het smaakte (en zag eruit) als een echte water meloen. De pitjes die je ziet smaakte trouwens naar chocolade! Rechts: Dagje San Marino inclusief een selfie op het hoogste punt van de berg!

Links: Uiteten! We namen allemaal pasta. Ik nam pasta met pesto omdat ik dat thuis nooit kan eten, echt heerlijk! Rechts: Leuk nieuws! In oktober is de premiere van de nieuwe film 'Ver' die ik geschreven heb voor Youngflash! Trots!

Links: Selfie met pap en mam in San Mauro a Mare! Rechts: Stranddagje! 

Links: We gingen naar het wijnfeest in Casarangelo! Je kon 5 wijnen proeven maar ik vond er maar een lekker, haha! Desondanks was het toch erg leuk om mee te maken! Rechts: Cocktail & Fruitparty! Kijk dat vind ik dan weer wel lekker! 

Links: Aantal fotootjes met mijn kleine lieve broertje! Rechts: Klaar om een avondje weg te gaan met mams! 

Links: Ik geniet! Jammer dat het alweer voorbij is! Rechts: Gekke selfie! Dat is dus wat vakantie met mij doet! 


Volg je mij nog niet op Instagram? Dat kan hier!

Waar ben jij op vakantie geweest? 

Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten