vrijdag 9 mei 2014

Gewoon zomaar een lijstje.


Een nieuw notitieboekje betekend nieuwe lijstjes! Nadenken over het leven kan soms best fijn zijn en zeker als je die dingen dan ook nog eens fijn kunt opschrijven zodat alles bij elkaar zit in een boekje. Vandaag schreef ik dingen op die ik mis, maar ook dingen op die mij deze week blij maakte! 

- Ik ging voor de allereerste keer alleen op vakantie, zonder ouders. In het begin vond ik dat super spannend, maar het is ons allemaal gelukt en daar ben ik super blij om! 



- Deze vakantie was tevens ook een van de allerleukste vakanties die ik heb meegemaakt. Leuke nieuwe mensen ontmoet, leuke clubs van binnen gezien, lekker weer gehad. Wat wil een mens nog meer?

- Paps en mams hebben mijn hele kamer opgeknapt toen ik weg was! Super lief. Mijn kamer is echt onwijs gaaf geworden met allemaal lichte kleuren, en dat maakt het eindelijk eens wat rustiger! 

- Dat ik nu eindelijk ook eens een roomtour kan filmen :-) 

- Lunchen met mama en broertje en daarna gezellig de stad in gaan met z'n drieën, doen we eigenlijk veel te weinig. Maar gelukkig zijn er soms van die dagen dat je alle drie tegelijkertijd zin hebt om er op uit te gaan, en eet je een heerlijk broodje bij Bufkes! Jammiejammie! 

- Mijn stageperiode is met een GOED afgesloten en daar ben ik echt heel blij mee! Ik had heel lang het gevoel dat ik het niet goed zou gaan halen, maar het is me toch gelukt! 

- Samen met mijn broertje het allerliefste en leukste moederdag cadeautje ooit, kopen en maken.. en dat dan vervolgens je hele kamer met zand vol gestrooid ligt. Grappuggg! 

Wat zijn jouw happy-things van deze week?

Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten