zaterdag 10 mei 2014

PINSPIRATION | Little Tattoo's.

Ik hou zo van pinterest: de hele dag plaatjes 'pinnen' die je mooi vind of die je aanspreken, heerlijk! De afgelopen tijd heb ik wat minder gedaan met pinterest maar toch leek het me leuk om eens op mijn boards te kijken om inspiratie te krijgen. Je kon hier al eens lezen over Home-inspiration, en deze keer is het de beurt aan: Little Tattoo's.



Ik weet niet wat het is, maar kleine tattoo's met een betekenis spreken me gewoon heel erg aan! Al een tijdje ben ik aan het bedenken wat, als ik ooit een tattoo laat zetten, wil. Tot nu toe vind ik vogeltjes heel erg mooi, ze staan namelijk voor vrijheid, en dat vind ik een mooie betekenis. Ik heb al heel veel andere kleine tattoo's bekeken maar ik val steeds weer terug op de kleine vogeltjes. 

De muzieknoot! Verliefd! Ik hou van muziek en ook deze spreekt me dus heel erg aan. Ankertjes en hartjes zie je tegenwoordig ook heel erg veel... ik vind de plaats van de tattoo eigenlijk het lastigst om te bedenken. Waar hij komt is heel belangrijk natuurlijk want je kunt het nooit meer even snel verplaatsen of weghalen. Ik wil het op een plaats hebben waar het zichtbaar is voor mezelf (niet op mijn schouder bijvoorbeeld) maar ook weer niet te zichtbaar, vandaar ook dat het sowieso een kleine tattoo wordt. 

Ooit. 

Heb jij al een tattoo?

Liefs, 
Denise






Geen opmerkingen:

Een reactie posten