donderdag 8 mei 2014

SHOPLOG | Mijn aankoopjes uit Turkije!


Als ik in het buitenland ben kan ik het niet laten om al die leuke winkeltjes en markten af te struimen. Ook tijdens mijn vakantie in Turkije kwam ik een aantal leuke dingetjes tegen die ik graag mee naar huis wilde nemen. We besloten woensdag te gaan winkelen in Alanya om ook wat souveniertjes mee naar huis te kunnen nemen. Gelukkig heb ik mee aardig in kunnen houden... maar toch heb ik een aantal leuke dingetjes gekocht!




Deze parfum van Thierry Mugler ging in mijn koffer mee naar huis, want wat ruikt hij ontzettend lekker! Op aanraden van mijn reisgenootje en de meneer die het verkocht nam ik hem mee. Thuis kwam ik er achter dat het een vrij grote fles is en dat ik er eigenlijk maar heel weinig voor betaald heb, ik geloof dat hij 35 Lira kostte, dus dat is omgerekend zo'n €12,-! Koopje!


Daarna kwam ik deze tas tegen, een tas die eigenlijk nog perfect past bij mijn tassen colectie. Ik was namelijk al een hele tijd op zoek naar een mooie, chiquere tas. Gevonden! Het is een donker en lichtbruine nep-leren tas met met gouden accenten. Voor 70 Lira (lees: €23,30) nam ik hem mee naar huis! 

Beurzen, daar heb ik er al tich van. Maar toch moest ik een nieuwe. De beurs die ik nu gebruik is namelijk veel te groot voor in het tasje dat ik kort geleden bij de primark kocht. Opzoek naar een nieuwe dus en dit is de perfecte maat! Verder vind ik de kleur ook mooi en het merk is natuurlijk ook fantastisch! Hoeveel dat hij precies kostte weet ik niet meer, maar hij was niet heel duur! 


Sinds kort sport ik weer wat meer, ik doe namelijk aan hardlopen! Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuw kort sportbroekje en ook die heb ik gevonden! Een leuke van Adidas met roze accenten! Het broekje kostte maar €15 Lira, dus dat is ongeveer €5,-! 

Daar bij passend kocht ik een neon-roze topje met hoe toepasselijk: You Only Live Once. Want ja, YOLO. Hij past perfect bij het broekje en ik vind 'm echt super leuk. Hij kostte maar €5 euro en daarvoor kon ik 'm niet laten liggen. 


Als laatste kocht ik ook nog wat sieraden, onder andere dit leuke enkelbandje. Er hangen blauwe edelsteentjes aan en een aantal zilveren sterretjes! Daarnaast kocht ik ook nog een navelpiercing met blauw groene glittertjes! 

Ik ben heel blij met al mijn aankoopjes en wil echt nog een keer terug om weer allerlei leuke dingetjes te gaan kopen, dus wie weet! 

Ben jij wel eens in Alanya geweest? 

Liefs,
Denise



2 opmerkingen: