woensdag 23 april 2014

TRAVEL | Ik ga op reis en neem mee... #Turkije-edition


Het is bijna zo ver! Maandag vlieg ik samen met een vriendinnetje (voor het eerst zonder ouders) naar Antalya in Turkije! Maar voordat we kunnen gaan moeten we ons koffer natuurlijk inpakken, en dat is altijd een groot probleem want ik stress altijd een paar uur van te voren omdat ik twijfel of ik wel alles bij me heb! Tijd voor een lijstje!

Ik heb mezelf voorgenomen om dit keer niet zoveel mee te nemen, de eerste en laatste dag vallen immers al weg doordat we stomme reistijden hebben. De overige vier dagen spendeer ik dus in de zon. Ik neem een koffer mee, met alle spullen die ik daar nodig heb en ik neem een tas mee als handbagage met spullen die nodig zijn of wat leuke handige spulletjes voor in het vliegtuig. Verder stop ik mijn koffer ook mijn beauty- & toilettas en zal ik ook even opschrijven wat ik daar allemaal in stop.

Koffer
- Fohn/Stijltang
- Klein handtasje
- Ondergoed/BH's
- Sokken
- Gymschoenen
- Sandaaltjes/ballerina's
- Badslippers
- Zwemkleren/Strandhanddoek
- Vest/Trui
- Pyjama
-Beauty-/Toilettas
- Zwarte riem
- Alle outfits

Handbagage
- Portemonnee (Bankpasjes, geld etc.)
- Papieren voor de reis (Tickets, vlieginformatie etc.)
- Paspoort/ID
- Oordopjes muziek
- Tijdschriften/boek
- Camera + lader + SD kaartje
- Notitieboekje
- Zonnebril
*Later toevoegen:
- Telefoon/Oplader

Beauty- & Toilettas
- Shampoo/Conditioner/Douchegel
- Scheermesje
- Gezichtsverzorging
- Make-up remover
- Dagcreme/Nachtcreme
- Zonnebrandcreme
- Bodylotion/Aftersun
- Parfum/Deodorant
- Haarborstel
- Haarverzorgingsspray
- Tandenborstel/Tandpasta
- Foundation/Poeder
- Kwasten
- Oogpotlood/Eyeliner
- Mascara
- Lipstick/Lipgloss

Een aantal dingen moet ik nog in huis halen, zoals de tijdschriften... En ik wil heel graag een koraalroze lipstick voor tijdens de wat zomerse temperaturen. Welke raden jullie aan?
Oh, trouwens. Ga je zelf ook bijna op vakantie? Laat je dan vooral niet tegenhouden en neem deze lijst over! Fijne vakantie!

Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten