zondag 20 april 2014

TAG | Too much information


Deze tag is de laatste tijd zo vaak voorbij gekomen, en ik wilde hem al een hele tijd invullen! In eerste instantie dacht ik dat het dus echt heel erge vragen zouden zijn, maar toen ik de vragen eens bekeek viel dat best mee! Dus... hier is ie!


1. Wat draag je?
Ik draag op dit moment een donkerblauwe spijkerbroek met een roze blousje en mijn All Stars schoenen.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Natuurlijk!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ik denk dat een break-up over het algemeen altijd vervelend is. Dus, ja!

4. Hoe lang ben je?
Ik ben best klein, ik ben namelijk 1,67!

5. Hoeveel weeg je?
Eigenlijk heb ik geen idee.

6. Heb je tattoo's?
Nee, maar ik wil er wel heel graag een!



7 Heb je piercings?
Ik heb een navelpiercing en een helix piercing.

8 OTP?
Huh? Wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Ohmygod, ik kijk nooit series... alleen Goede Tijden Slechte Tijden. En mijn favoriete koppel daarvan is... Danny en Sjors vond ik altijd leuk, maar helaas is Danny overleden. (Even huilen.)

10. Wat is je favoriete series?
Zoals ik dus al zei kijk ik nooit series,.. misschien is dat toch iets waar ik eens mee moet beginnen als ik meer tijd heb.

11. Wat is je favoriete band?
The script! Tenminste, ik luister het al heel lang niet meer maar ik heb een tijd gehad dat ik daar iedere dag naar luisterde. Tegenwoordig luister ik heel vaak de muziek van Krystl... en zij heeft ook een band.

12. Wat mis je?
Ik mis het lekkere warme weer van een tijdje geleden! Gelukkig ga ik over anderhalve week naar Turkije waar de zon schijnt, en het strand is en ijs enzo. Sorry.

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik luister, zoals ik net al zei, de laatste tijd vaak naar de muziek van Krystl. Ze maakt zo'n vrolijke liedjes maar af en toe kan er ook wel eens een liedje tussen zit dat je serieus heel erg raakt. Mijn favoriete liedjes van haar zijn Without You en Home. (Dat zijn er twee, oooops!)

14. Hoe oud ben je?
Ik wou serieus 17 zeggen, maar vier dagen geleden werd ik 18! 18 dus!

15. Wat is je sterrenbeeld?
Ram.

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner?
Dat hij zichzelf is, vertrouwen, humor en helemaal achter zijn eigen keuzes staat. Als hij creatief is is dat ook mooi meegenomen!

17. Wat is je favoriete quote?
If you can dream it, you can do it!



18. Wie is je favoriete acteur?
Ehhh, heb je even? Jan Kooijman, Ferry Doedens, Channing Tatum en Robert Pattinson. (Dat zijn de eerste die nu in me op komen.)

19. Wat is je favoriete kleur?
Turquoise.

20. Harde- of zachte muziek?
Ik hou heel erg van akoestische muziek, dus in dat opzicht zacht. Maar meestal heb ik mijn muziek wel hard aan staan. Dus.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Meestal ga ik dan naar mijn slaapkamer en ga ik vrolijke muziek luisteren!

22. Hoe lang douche je?
Het liefst douche ik een uur, maar omdat er meestal nog mensen na mij zijn doe ik er ongeveer een kwartier over. Is dat lang?

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Ik sta meestal een uur voordat ik wakker wordt op, ofja dan gaat de wekker maar of ik dan op sta is een ander verhaal.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nog nooit. En dan dat ben ik eigenlijk ook niet van plan.

25. Wat is een turn-on?
Een mooie lach en een leuk kapsel!

26. Wat vind je een afknapper?
Als iemand stinkt, lelijke tanden heeft of er gewoon niet goed verzorgd uitziet.

27. Wat is de rede dat je een YouTube kanaal/blog bent gestart?
Ik zocht een plekje waar ik de dingen kon delen wat mij bezig houdt, en daarom deze blog!

28. Heb je angsten?
Ik ben bang in het donker... Zeker als ik alleen thuis ben. Ik ben altijd bang dat ik deur niet goed op slot heb gedaan en dat er dan iemand naar mijn kamer komt.... AAAAH!

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik denk een ruzie met mijn ouders. Om iets stoms.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren tegen een vriendinnetje die ver weg woont en ik komend weekend eindelijk weer ga zien!



31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal/blog?
Denise Verkooijen, gewoon mijn voor en achternaam niet zo moeilijk dus.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Hahaha, wat slecht dit! Ik moet hier echt even heel lang over na denken. Op de laatste vakantie las ik 'Vijftig tinten grijs'... ik denk dat de laatste keer was dat ik een boek las.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Gisteren keek ik Goede Tijden Slechte Tijden, maar dat is een soap en geen serie... geen idee dus.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Mijn klasgenootjes zojuist. We hadden een heel interessant gesprek over piercings. (Ik durf: blogposts schrijven onder de les, super badass.)

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Ik stuurde een berichtje naar mijn vader!

36. Wat is je favoriete eten?
Tagliatelle met roomsaus, kaas en spekjes!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Ik wil zoooo graag naar Australie!


38. De laatste plaats waar je was?
Op school!

39. Heb je een crush?
Ik heb een crush op.... knappe mannen! 

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Lang geleden tijdens mijn vorige relatie. Of telt kusjes op de wang ook?

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Al een tijdje geleden denk ik. Ik voel me niet zo snel beledigd... alleen als iemand iets tegen me zegt wat ik echt niet leuk vind.

42. Wat is je favoriete smaak van snoepjes?
Is chocolade ook een snoepje? Nee. Dan is het een cola-lolly denk ik.

43. Welke instrumenten speel je?
Geen, en dat vind ik echt heel jammer. Ik zou wel heel graag akoestische gitaar willen spelen.



44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn Pandora armband en mijn rose gouden horloge!

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Ik dans, dus dat heb ik maandag nog gedaan!

46. Wat is het laatste liedje wat je hebt gezongen?
Het liedje Bottles van Krystl was net op de radio en aangezien ik dat helemaal mee kan zingen...

47. Wat is je favoriete openingszin?
Openingszinnen... die heb ik nog nooit gebruikt!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Nope dus!

49. Wanneer is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Afgelopen zaterdag!

50. Aan wie geef je de tag door?
Iedereen die 'm wil invullen mag 'm overnemen!

Dat was het alweer!

Heb jij deze tag al eens ingevuld? 

Liefs, 
Denise

1 opmerking:

  1. hele leuke antwoorden meis! nog een fijne week verder deze tag heb ik nog nooit gedaan x

    BeantwoordenVerwijderen