zaterdag 19 april 2014

SHOPLOG | Primark Eindhoven


Shoplog-time! Samen met mijn moeder, mijn achternichtje en haar moeder ging ik naar Eindhoven en liepen we meteen de Primark in. We gooiden het ene na het andere in het mandje en snuffelde door de accessoires. Ik heb een heleboel leuke, zomerdingetjes gekocht en ik wordt er helemaal blij van! :) 



Dit kocht ik onder andere aan kleding, hiernaast kocht ik namelijk ook nog een hele leuke playsuit met aztecprint en de daarbij passende bikini. Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen. De lange broek en de shirts zijn ontzettend makkelijk te combineren en het shortje en het vestje zijn gewoon musthaves deze zomer! Het roze jurkje wat je ziet, daar ben ik echt verliefd op! Wat een mooi jurkje! Naast kleding kocht ik ook nog schoenen en accessoires.


De bloemenkrans kun je dragen in een knot, dus dat is extra leuk als het lekker warm weer is. De rest van deze spulletjes zijn eigenlijk ook allemaal voor de komende vakantie. De sandaaltjes kun je door de kleur eigenlijk combineren met alles en ik koos voor donkerblauwe balerina's omdat ik al een paar licht kleurige had. De slippers had ik ECHT nodig en voor maar €2,- gingen ze mee in mijn mandje. De ketting is onwijs gaaf met allemaal kleurtjes en ik vind dat hij zelfs een beetje indianen achtig is! En de nagels, tja. De printjes vond ik zo ontzettend leuk dat ik het niet kon weerstaan om ze te laten liggen in het rek.

Wat vind je het leukste item van deze shoplog? 

Liefs, 
Denise

2 opmerkingen: