vrijdag 18 april 2014

PINSPIRATION | Home


Ik hou zo van Pinterest: de hele dag plaatjes 'pinnen' die je mooi vind of die je aanspreken, heerlijk! De afgelopen tijd heb ik wat minder gedaan met pinterest maar toch leek het me leuk om eens op mijn boards te kijken om inspiratie te krijgen. Het eerste board waar ik mee begin is: HOME.

Ik hou van lichte woningen met her en der wat gave elementen met een leuk kleurtje. Zelf ben ik wat inspiratie op aan het doen omdat in de komende vakantie mijn (slaap)kamer onderhanden genomen wordt (en daar heb ik heel veel zin in!). Ik heb nu paarse muren en overal hangen prutsdingen en het verveeld gewoon een beetje. Ik ben toe aan iets nieuws: iets rustigs, iets inspiratievol en iets study-proof.
Het brengt zoveel rust en straalt zoveel uit! Ik zie me hier al helemaal zitten. En die kussens, hoe leuk zijn die? Het bureau dat ik nu heb is heel klein en past alleen maar in een hoek. Mijn ouders hadden op zolder nog een prachtige witte tafel staan die nu gaat functioneren als mijn bureau! Handig! In het midden van kamer ligt nu al een prachtige harige mat, die zeker blijft liggen als mijn kamer verandert is. 

Mooi quotes en foto's aan de muur doen het ook altijd heel erg goed, en een berg tijdschriften is ook niet uitgesloten op een kamer zoals ik die zou willen hebben. 

Hoe ziet jouw ideale kamer eruit?


Liefs, 
Denise


Geen opmerkingen:

Een reactie posten