donderdag 17 april 2014

FESTIVAL | Rebirth


Sinds kort werk ik als fotograaf voor DJ Admin, die draait op evenementen in Roermond maar ook in andere delen van Nederland en zelfs in Copenhagen. Afgelopen weekend vond het Rebirth festival in Haaren plaats en wij mochten daar als crew bij zijn! Het was echt onwijs leuk en naast dat zag het er ook nog eens super gaaf uit!




Qua muziekstijl was het niet echt iets wat in mijn straatje lag, maar toch was het heel gaaf om te zien. De voorgaande jaren was het een Hardcorefestival maar dit jaar was er voor het eerst ook een podium met house-muziek. Bij de podiums werden extra effecten gegeven door middel van muziekshows, inclusief vuur- en rookmachines.


Dit was de line-up van dag twee en ik kende in eerste instantie eigenlijk bijna niemand. La fuente, Flexican & mc Sef en Girls loves Dj's had ik wel eens eerder van gehoord en dit waren dan ook de toppers en hoogtepunten van de avond.



De bus ging om 10 uur 's avonds terug, maar omdat er wat problemen waren was ik pas om 0.30 thuis! Al met al was het echt heel erg leuk. Het volgende festival dat op de planning staat is Beach Bash, en daar kijk ik nu al naar uit!


Ben jij al eens op een festival geweest? 

Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten