dinsdag 11 november 2014

This or that | herfsteditie


Bron

Op de blog van Marije zag ik deze leuke tag staan, tijd dus om hem over te nemen! De tijd van fietsen door de regen en de windstoten maar ook de tijd van lekker op de bank met een warme chocomelk is aangebroken: herfst! Ik moet zeggen dat ik de herfst altijd heel gezellig vind ondanks het meestal vervelende en  koude weer. Maar of ik ook daadwerkelijk kan kiezen...?

  • Binnen of buiten?
Doe mij maar binnen. Lekker warm bij de kachel, voor de tv met een beker warme chocolademelk met slagroom. Heerlijk!
  • Regen of windstoten?
Als ik in mijn bedje lig dan vind ik de regen die tegen de raam tik héérlijk, dan val ik echt als een blok in slaap. Maar als ik op de fiets zit mag het waaien... of nouja. Waaien is in ieder geval beter dan regenen.
  • Stoofperen of zelfgemaakte appelmoes?
Stoofperen! Ik ben namelijk niet zo'n appelmoesmeisje. Stoofperen heb ik een keer gegeten en vond ik ontzettend lekker, maar daarna heb ik ze nooit meer gezien. Maar stoofperen, dus!


Bron
  • Halloween of lampionnenoptocht?
Halloween heb ik eigenlijk nog nooit echt gevierd, maar is hier wel een beetje in vergelijking met Sint Maarten waar dan de lampionnentocht weer bij hoort. Hmm... wat een moeilijke. Ik zou zelf écht niet meer met een lampion over straat gaan om liedjes te zingen, maar ik vind het wel degelijk een traditie die echt bij Nederland hoort en ook moet blijven. Lampionnenoptocht dus...
  • Regenpak of paraplu?
Een paraplu, absoluut! Ik heb een regenpak, jawel, maar deze heb ik nog nooit aangehad, zelfs al valt  het met bakken tegelijk uit de hemel, je zult mij niet zien in een regenpak. Ik vind de pakken verschrikkelijk, ze zijn lelijk, ze stinken en totaal niet comfortabel. Een paraplu daarin tegen is veel makkelijker! (Dan moet het alleen niet waaien op de fiets.. Ahum.)
  • Sjaal of handschoenen?
Sjaals heb ik eigenlijk het hele jaar door om, behalve als ik een bikini of pyjama aan heb. Dus ik ga absoluut voor een sjaal, al zijn handschoenen in de winter ook niet verkeerd...
  • Geurkaarsen of scent chips?
Hmmm... geurkaarsen. Ik heb sneller de neiging om een geurkaars aan te steken dan zo'n scent chips brandertje. Maar je kunt met de chips wel makkelijker van geur ruilen... Deze is écht ontzettend lastig. Ik ben gek op kaarsen, dus doe toch maar de geurkaarsen dan!

 

Bron
  • In plassen springen of door het bos wandelen?
Door het bos wandelen. Ik ben niet zo van regen, water, plassen en alles wat daarmee te maken heeft. Ik vind het verschrikkelijk dus daarom ga ik liever door het bos wandelen. Met de hond, ouders, broertje, vriendinnen... het is nog een ontzettend gezellig ook!
  • Donker opgemaakte ogen of donkere lippen?
Moet ik kiezen? Oke, dan ga ik voor donker opgemaakte ogen. Eigenlijk maak ik mijn ogen nóóit donker op, maar draag ik ook geen donkere lippenstift.... Oei.
  • Sweater of vest? 
Een vest. En dan zo een met zo'n fluffig-stofje. Lekker om aan te doen 's avonds op de bank als het stortregent buiten en het -5 is!

Dit was de This Or That Herfsteditie! Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vonden en wat jullie zouden invullen! Zoals ik in het begin al zei heb ik de tag overgenomen van Marije, maar ook jij bent vrij om de tag over te nemen (vermeld dit dan wel even!). Sommige dingen zijn best lastig om te kiezen, maar uiteindelijk moet je een keuze maken! Harstikke leuk, dankjewel Marije! :)


Liefs, Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten