maandag 10 november 2014

Back to business | 4

Ja hoor. Alwéér. Alweer heb ik mijn blog links laten liggen. Kortweg gewoon weer omdat ik het zo druk heb, maar dat is geen excuus, ik weet het. Excuse moi. De afgelopen tijd ben ik begonnen met stage en het is zó leuk dat ik niet eens meer de tijd heb gehad om te fotograferen en alle andere dingen die ik altijd zo leuk vond. Na stage kroop ik liever in bed of onder een dekentje op de bank. Zo gaat dat nou eenmaal. Dagen van 9 tot 5 zijn écht vermoeiend.

Oké. Genoeg gezeurd. Naast stage heb ik natuurlijk wel heel veel tijd gehad om weer nieuwe inspiratie op te doen, iets waar het de laatste weken nogal aan ontbrak. En heb ik ook een geheel nieuwe website opgebouwd voor mijn zangcarrière die ook best wel van een leien dakje gaat. De blog/website is echter wel in het Limburgs dus voor veel lezers vast niet te lezen. Maar om de nieuwsgierige mens in jullie niet te gaan onderdrukken toch even een linkje: http://denisemusicremunj.blogspot.nl/

Ik ben dus weer terug, en heb meteen drie nieuwe shoots in de planning! Heel relax. Verder komen er natuurlijk ook weer oude vertrouwde artikelen aan bod zoals 'Oh boy', 'Lijstjes' en de (bijna) wekelijkse 'My week in pictures'...

Stay tuned.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten