zondag 20 juli 2014

I'm back again!


Na 2 maanden blogpauze, ben ik terug! Waar ik me de afgelopen weken vooral mee bezig heb gehouden? Een klein beetje school, mijn allereerste bruidsshoot maar eigenlijk vooral met feestjes, chillen met vrienden en uitgaan! Ik heb genoten van alles wat er zomaar op eens op mijn pad kwam en heb mezelf even geen verplichtingen voor gehouden. Genoten van vrienden, nieuwe connecties en de aller-lekkerste drankjes!

Maar... nu ben ik weer helemaal terug, al heb ik mezelf wel voorgehouden dat ik mijn blog op dit moment vooral niet meer als verplichting moet/wil zien. En dat ik alleen maar blog op de momenten dat ik iets zinnigs online heb staan. Aan halve artikelen heeft niemand iets en er wordt vooral ook niemand beter of slechter van. Het verplicht zien van bloggen was een van de voornaamste redenen dat ik tijdelijk gestopt ben met bloggen, ik doe het omdat ik het leuk vind en niet omdat het moet, het MOET namelijk van niemand! Artikelen die ik online wil zetten zijn artikelen waar ik zelf achter sta en waar ik trots op ben. Hoe vaak in de week dat zal zijn weet ik niet, maar als jullie af en toe eens een bezoekje zullen brengen zal er vast wat leuks online staan!

Goed. Genoeg gezeurd nu. Blog-time! Jullie kunnen weer gaan genieten van mooie foto's, lijstjes, 'oh-boys' en een overdosis inspiratie-artikelen! Ik heb er weer helemaal zin in om verhaaltjes te gaan typen en lekker achter m'n laptop te kruipen nu ik weer wat meer tijd heb!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten