dinsdag 6 mei 2014

TRAVEL | Turkije in pictures!


Ik leef nog! Ik leef nog! Een week geen blogposts, ik voel me schuldig... maar zoals jullie ongetwijfeld hebben gezien heb ik de hele week vakantie gevierd in Turkije! Het was de eerste keer dat ik alleen ging, zonder ouders dus mijn vakantie bestond dit keer vooral uit uitgaan... Het was heerlijk en natuurlijk heb ik ook heel erg veel foto's gemaakt!




Mijn vakantie bestond de eerste twee dagen vooral uit 'city-trippen' aangezien het weer helemaal niet goed was! Alanya lag ongeveer een halfuur van ons hotel en was met de busjes die daar rondrijden makkelijk te bereiken. Bovendien is het vervoer daar super goedkoop en is Alanya super leuk om te shoppen en rond te lopen! 

Je betaald er met Lira's en 3 Lira is ongeveer €1,-. Het vervoer met de busjes (Dolmusj) kost 2 lira 50, dus dat is nog niet eens €1,-! Buiten het vervoer is eigenlijk alles er super goedkoop! 


De dagen erna was het weer beter en werd het zelfs 28 graden, heerlijk! We besloten te gaan zonnen aan het zwembad en op het strand... lekker genieten. Ook deden we een quadtour. Met een begeleider en een groep bestaand uit 6 andere reden we met flinke snelheid door de bergen. De modder vloog om je oren en bij terugkomst zaten we helemaal onder het stof! Maar het was de moeite waard! 

Het animatie-team (Bestaande uit Ella, Niko, Alexander en Jimmy) deed 's avonds altijd de kinderdisco (zonder kinderen, want die waren er niet) en een show organiseren. Zo was er bijvoorbeeld een miss-verkiezing (niet gewonnen helaas!) en de laatste avond was er een vuurshow. De jongen van de animatie ging met zijn voeten in glas staan, met zijn hoofd erin liggen en daarna vuur-spuwen. Het zag er onwijs gaaf uit, en volgens mij was het ook erg pijnlijk! 

Love Miami Club <3!

 With Sandra, Kayleigh, The Boss, Sandra and Jimmy <3 


'S avonds gingen we uit met leuke mensen die we hadden leren kennen in het hotel. Iedere avond (Eh, nacht) was het super gezellig, en het was heel goed geregeld! We gingen met de bus er naar toe rond 23.00 en rond 02.30 ging de bus weer terug. Meestal gingen we daarna nog rond slenteren op het strand en lagen we alsnog pas om 04.00 in bed....


Nu ben ik weer thuis en heb ik echt heimwee! Ik wil zo graag terug omdat het zo ontzettend leuk was en ik baal echt dat het zo ver weg is! Gelukkig bestaat er tegenwoordig Facebook en kunnen we dus gewoon in contact blijven met de mensen die we daar hebben ontmoet. Ook zijn we al bezig of we binnenkort nog een keertje terug kunnen gaan, we moeten flink sparen dus... hopelijk gaat het lukken! 

Natuurlijk heb ik nog super veel meer foto's gemaakt, maar dit zijn denk ik wel de hoogtepunten! :) 

Liefs, 
Denise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten